خودم را...


رویای بارانی من

 

 

 

خودم را به شادی فروختم

وحواسم نبود که

حواست به بهای من نیست

حال خیالت را میفروشم

تا خودم را پس بگیرم...



نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت13:24---7 مهر 1391

ازکسی که دوسش داری ساده نگذرچون ممکنه دیگه کسی رومثل اون دوست نداشته باشی
وازکسی که تورودوست داره بی تفاوت عبورنکن چون ممکنه دیگه کسی تورومثل اون دوست نداشته باشه


asad6
ساعت23:25---30 شهريور 1391
mamnon ke be weblog ma sar zadi weblog bahali dari.ahsant

◄╫عشقي نافرجام╫►
ساعت23:57---30 شهريور 1391
ممنون كه بهم سر زدي ..وبلاگ قشنگي داري بهت تبريك ميگم ...تبادل لينك رو انچام دادم خوشحال ميشم بازم بهم سر بزنيد..

مطهره
ساعت15:24---30 شهريور 1391
سلام ممنون که به وب کوچولو من اومدی وبلاگ قشنگی داری اگه خواستی منو با نام ترنم باران لینک کن و به من بگو تو رو با چه نامی بلینکم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,ساعت13:31توسط شقایق | |